adjö Lchf

2011-04-16 ♥ 21:08:08 | Kategori >> LCHF | KOMMENTARER (0)

Nu skiter jag i Lhcf. Jag känner inte alls taggad för det. Det känns inte som det gjorde första svägen innan alla magsjukor. Då var det busenkelt och kändes som något jag skulle kunna göra jämt.
Nu känns det bara besvärligt och ångestframkallande.
Jag lägger krutet på träning och allmänt bra kosthållning med tillåtelse att äta onyttigt då och då. Inte nödvändigtvis med spikad ätar dag. Men något åt det hållet.
Nu måste jag bara fixa ett kort och knåpa ihop en press av mig till apansviktklupp.
Bästa carro har lovat att hjälpa mig med kort. Men texen om mig själv och min vikthistoria måste jag ju få tummen ur och fixa själv.
NU blir det att krypa ner i sängen brevid en het kille (jaja en febrig treåing, men vadå, man kan väl få önska)
berättar om skogen i morn!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0