Helgen!

2011-04-11 ♥ 10:44:52 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Haft en superhelg, körde två dagars utekväll haha, verkligen inte likt mig. Men det var roligt.
Riktigt roligt.
Fredagen var ju som sagt meze och vin med carro, så tog vi en sväng på heartan också. Halvmycket folk, noll dans (underbart) och en hel del mingel.

Lördagen for vi (jag carro karla) till köpis och handlade, blev en hel del grejer, svart spetslinne och svarta leggings vero moda. vitprickig rea tröja 100spänn jc, vanliga mjuka svarta leggnings och hjärtörhängen gina.

Sen blev det vinkväll Hos Karla och då var även snygga Sara med.
Jätteroligt hade vi och de blev heartbreak mot slutet igen. Dock hade inte jag lika kul ute som på fredagen. Var jättejättemycket folk och tjejerna skulle envisas med att dansa hela tiden.
Höll min tanke att inte dricka något på krogen eftersom jag skulle köra till uppsala på söndag eftermiddag så jag mådde bra hela söndagen. Det fick bli städardag.

Och nu har vi vardag igen och det är tvättdag!
Solen skiner nu så om jag hinner blir det ut o jogga en sväng.


fasen, skulle bjuda på en bild från i lördags, men får ingen ordning på att spara ner den från facebook.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0