Högskolan

2011-04-12 ♥ 08:36:10 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Högskolan sökt!
Sen får vi se om jag väljer att gå eller inte. Känner mig otroligt skoltrött så har funderat på att lägga studierna på is ett par år. Dessutom så om jag väljer att plugga, så måste jag köra dubbelt med skola och arbete. Nattarbete helst då. Eftersom denna termin går åt pipan så kommer jag inte få något CSN nästa termin.
Ja, man kan ju alltid hoppa på och se hur det går.

SÅ här blev anmälan i alla fall:

Tack för din anmälan!

Höstterminen 2011

Du har anmält dig till följande utbildningar:

1. HIG-19806 - Personal- och arbetslivsprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan i Gävle, Gävle

2. HIG-19123 - Samhällsplanerarprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan i Gävle, Gävle

3. HIG-19904 - Informatörsprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan i Gävle, Gävle

4. HIG-19300 - Sjuksköterskeprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan i Gävle, Gävle

5. HIG-19124 - Socionomprogrammet 210hp Dagtid,
Distans, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan i Gävle, Gävle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0