idiot jävla hundägar jävlar

2011-04-11 ♥ 20:02:16 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Hur fan är man funtad om man tar in sin hund på en dagisgård och låter den skita?
Ärligt talat alltså, kommer till förskolan och ska hämta barnet och han har fullt med hundbajs på handen.
Sa till personalen, men det är en stor gård och mitt barn är helst överallt på gården så varken jag eller personalen hade speciellt höga förhoppningar om att hitta skiten och avlägsna den.
Så otroligt äckligt så det är inte sant.
Heligt förbannad är jag faktiskt. Nu stoppar inte mitt barn skit i munnen, men det finns ju en småbarnsavdelning med ca 30 barn mellan 1 och 3 år och nog fan skulle en av dem kunna äta lite utan att personalen ser?

Är man så in i helvete omogen att man för det första tar in hunden överhuvudtaget på en dagisgård (förresten, är det fd allergidagis, tänk om det fortfarande var det då och gården fylls med hundhår?) För det andra att man låter hunden skita och inte tar upp det efter den (detta gäller överallt, men särskilt på en lekplats) så ska man fan inte ha hund.

Väx till mentalt för fan idioter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0