Joina mig och apan med flera

2011-04-11 ♥ 11:03:13 | Kategori >> Svettas | KOMMENTARER (1)

Apan startar veckan med att tagga mig (och andra) att joina henne i att fastna till sig och minska på måtten.
Jag hakar på, tror det är enklare om man vet att man är ett gäng som kör. Även om det "bara" är bloggisar som man inte ens känner, utspridda lite varsom i landet. Eller vadå bara, det är ju verkligen inte så bara. Bloggens makt är så otroligt kraftfull.
SÅ därför tog jag tjuren vid horen och mätte midja och röv.
Tänker till och med skriva ut dem:
Magen vid naveln: 85cm
Magen typ två cm högre upp (tror det är det som är midjemått): 75cm
Rumpa där den är som tjockast: 92cm

Målet just nu är att minska 5cm på båda magmåtten och öka 5cm på Rumpan.
Kommer köra stenhårt LCHF och promenera/jogga. Gymma tänkte ja börja med nästa månad om ekonomin tillåter.

Joina ni med snyggingar!



Kommentarer
Postat av: APAN SATT I GRANEN | Gillar du skor? Då är vi två!

Åh vad roligt att du hakar på! Det kommer att gå toppen! Heja, heja!

2011-04-11 @ 15:42:19
URL: http://apans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0