Nya tag!

2011-04-28 ♥ 09:51:36 | Kategori >> Svettas | KOMMENTARER (0)

Startade dagen med en promenad upp på söder och hämtade cykeln hos mamma. Så cyklade jag hem.
Har lite funderingar på att dra och simma. Men tyvärr har jag otroligt svårt att visa mig i baddräkt när jag är så här tjock. Men fan va skönt det skulle vara. Simma nån timme och sen basta på det.
Får se hur jag gör. Har ju nån timme på mig att bestämma mig.
I går köpte jag ett flask celcius på shoptime iaf. Har ju hört så jävla bra om dem. Inte bra av Katrin som såklart pratar bra o shit shes selling. Men även på andra bloggar. Men såklart, det krävs ju att jag tar mig ut och fucking rör på mig! Har haft så jävla dålig karaktär hela veckan. Less less less på mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0