slutslarvat

2011-04-26 ♥ 20:53:27 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

äh men fy fan nu får ja skärpa mig.
Inte en meter har jag gått idag. eller jo jag gick till och från tandläkaren(dyr och plågsam historia, 710spänn för att skrapa lite(mycket) tandsten), men det är kanske 1 km sammanlagt.
Godisjävlar har jag ätit hela påsken och idag. Jag har två dagars situputamaning att ta igen. Så imorn kommer det bränna bra.
Så jag borde inte vara förvånad när måtten ligger på jävla asmassa plus. Men ändå så blir jag det. Eftersom jag fasen inte ser nå tjockare ut.
Tyckte jag iaf innan jag mätte mig.

Ialla fall så har jag äntligen dammsugit och sonen har fått nya pjucks.
Svarta Warp för 199spänn. Så dagen kan väl inte anses som en totat bortkastning av dyrbar livstid.
Imorn ska jag gå till mamma och hämta cykeln och ta en repa i hemnlingby.
Om jag så ska dö på kuppen. SLUTSLARVAT NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0