Sping i benen, löp på hjärnan

2011-04-12 ♥ 22:01:45 | Kategori >> Svettas | KOMMENTARER (0)

For ut och sprang i dag. Eller ja.. intervalls kutade gjorde jag. Mest i uppförsbackar för rövens skull. Tog väl typ en halvtimme där löpningen kanske utgjorde en tredjedel. ok ok, jag ljuger nog, en fjärdedel är nog närmare sanningen.
Hoppade in hos alina och tog med mig henne med kid, och då blev det jäkligt rask promenad, va kan de va, en 6 kilometer, tror jag. Har usel avståndsbedömning.
Så nu känner jag mig på Topp!
I morn är ja på´t igen!

Vi ska kuta vårruset 18de maj. (jaja det är ingen tävling och man måste inte ens springa, men vi ser det som ett bra mål att träna upp sig för så man kan kolla va man är i för form)
13de Augusti blir det midnattsloppet tänkte vi!
Så alla tips ni har om hur man kommer i löpform mottages tacksamt!
Fy fasen va taggad jag känner mig!
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0