Spring i benen!

2011-04-21 ♥ 19:57:50 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Åkte och solade solarium i dag! så skönt, men rätt knäppt med tanke på vädret. 20grader och strålande sol.
Sen drog jag upp till spåret och tog ett 6km varv. Sprang längre distans än jag någonsin orkar förr. Hade nog fixat springa längre också om det inte kom en döden jävla skitbacke. Tog mig upp för den springandes, men sen kändes det som att lungorna och hjärtat skulle fucking explodera. Så då blev det att promenera.
Nu har jag pumpat cykeln (köpte pump på Maxi idag) Så nu blir det premiärtur till caroline med en flaska konuunga Hill i korgen. Hoppas fan att vinet är gott, för det kostade 89 jäkla spänn.
Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0