veckans mått

2011-04-19 ♥ 10:28:15 | Kategori >> Svettas | KOMMENTARER (1)

Men så där ja! Nu har jag sprungit skiten ur mig!
orkar inte springa så länge i taget, men har haft massa intervaller idag. Inte bara uppförsbackar utan sprang nog lika mycket som jag gick idag. Sen hem och i med två maskiner tvätt. Så gjorde jag mina två fullsitup&russiantwist.
Gick bra det med. Men de brände bra i magen.
Så mätte jag mig.
Och tänka sig på en vecka har det hänt grejer.

Start: (v15)
Midja: 75
Buk: 85
Rumpa: 92

Idag (v16)
Midja: 73 (-2)
Buk: 83.5 (-1.5)
Rumpa: 94 (+2)

Så det verkar vara som jag trodde. Extra vikten sitter i benen och rumpan i form av muskler.
Wonerful! I love it!



Kommentarer
Postat av: Lotta H

Bra jobbat Andrea!

2011-04-25 @ 19:48:48
URL: http://yckligalotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0