whats new

2011-04-07 ♥ 13:48:55 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Känns som att var oh varannat inlägg börjar med "va länge sen jag bloggade nu"
Men jag har så mycket i huvudet så hälften vore nog.
Och mycket i livet. Sjukdomarna avlöser varandra. Skolan går det helt ärligt åt pepparn med. dels pga sjukdomarna (vattkoppor, två svängar magsjuka och en vecka med hög feber, sonen inte jag) Dels pga flytten. Har missat så himla mycket så jag tror faktiskt inte att jag kommer klara denna termin.
Jag är väldigt skoltrött så jag hade funderingar på att fixa ett jobb och kanske ta upp studierna om ett par år. Nu verkar det som att det faktiskt blir så iomed att jag inte klarar poängen denna termin så blir jag utan csn nästa.
Tänkte skita i att ens söka till hösten, men nu tror jag att jag i alla fall söker, så får vi se hur det blir.

Fuckade ju till det rätt rejält i privatlivet också. Tänkte mig inte för och fastnade i sms-smicker och det hela slutade med att jag sabbade min viktigaste relation. Så himla ovärt. Men det är som det är och livet går ju vidare oavsett. Men tankarna snurrar och snurrar. Jag har ju en förmåga att tänka mig tokig och saknar verkligen förmågan att koppla bort och ta det som det kommer.


Så det var det. Nu vet ni varför det är dåligt med blogging. Så försöka tjoffa upp lite roligare saker i fortsättningen.
Tänkte få in lite bilder med. Men min kamera är utlånad till thailand så mjäh, kanske om jag fixar det här med mobilbloggning så blir det nått sånt

Puss på er snyggningar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0