Busy Little Bee

2011-08-25 ♥ 09:13:48 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Nu är det full rulle verkligen. Bestämde mig till slut för att påbörja studierna, sen får vi väl se hurvida jag fullföljer eller inte. Men lyckas jag bara bli lite bättre på att planera så ska det nog gå vägen.
Nollningen är i fullgång och jag tänkte att jag skulle försöka vara med på lite grejer i alla fall.
Idag är det vinbrännboll och jag hade tänkt va med men ta de lite lugnt eftersom jag ska hjälpa lillebror att flytta till vässan i morgon. Men nu är det ju regn och rusk så jag kanske hoppar det ändå. Imorn är det stadskampen som jag ju kommer missa när jag är i västerås men det är fest och kåren på kvällen så jag kanske hänger med på det. Är ju barnledig tom lördag efermiddag så en lär ju passa på som spiderchick skulle sagt.
Sen vill jag inte missa finsittningen nästa fredag men vi får se hurvida jag får barnvakt och hurvida jag ska arbeta eller ej.


Nä, rusha lite nu då så  man hinner med allt man ska idag innan överlämning av son till far.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0