jävla dyrt med böcker

2011-08-29 ♥ 16:47:47 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Nu har jag haft sånn tur att jag lyckades köpa två böcker begagnat i skolan idag. En bok hittade jag på blocket för 400pix, nypris on that bad boy: 1400spänn. Så det var ju pjuuuuuuh. två fick ja köpa nya men de var inte så farligt dyra så de va rätt lugnt. Sparade väl in cirka 1500 på att köpa tre begagnat men ändå landar jag på typ 1400 spänn. Det är fan inte ok. Och det är en delkurs, visserligen 15hp men ändå, hade lika jävla många böcker på 7.5orna i uppsala också. Ska man behöva lägga ut flera tusen i månaden. Det är ju helspejsat. Nått bättre system måste man ju kunna komma på. Typ att man fick hyra dem under kursens gång av instutionen eller nått.
Söka bokbidrag? NÅNTING.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0