egentligen ska man bara vara tacksam

2011-02-18 ♥ 17:35:27 | Kategori >> funderar | KOMMENTARER (1)

Känner mig helt utmattad efter den här veckan full med sjukdom. Inte nog med att barnet har vattkoppor, han är även dunderförkyld med hosta. Så har det inte kliat så¨har det hostas så mycket sömn har det inte blivit.
Men någonting som känns ganska bra, är att även fast jag fuskat lite nästan varje dag med lchf, typ en godis, lite musli osv, typ en grej om dagen så sitter alla mina byxor jättelöst.
Så om jag bara kommer in i min nya lya och kan handla som jag vill så ska ja köra gärnet.
Dessutom har doktorerna konstaterat att min finaste caroline inte har cancer utan bara ofarliga cystor, så egentligen ska man bara vara tacksam och jävligt lycklig. Va fan skulle vi göra utan henne liksom.

Trevlig helg peoples!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det är vi väldigt tacksamma för! Vad skulle ni göra utan mig liksom? ;) Söthjärtat då!

2011-02-19 @ 13:01:46
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0