Flytta

2011-02-24 ♥ 07:53:17 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

På tisdag ska jag flytta. Äntligen!
Har varit inneboende hos mamma på tok för länge nu.
Jag har inget emot att man bor kvar länge hos sina folks, bror min tex gör det (fast nu börjar han bli less han med). Men Har man som mig, väl flyttat ut, så är det jäkligt svårt att hitta harmonin i föräldrahemmet igen.
Jag har bott hemifrån i tre år, med ett barn, vi har ju skapat våra egna sätt att göra saker på och det krockar liksom lite med mammas sätt att hantera saker. Att man dessutom slänger in en treåring i mixen, på 73kvm gör ju inte saker lättare.
Men nu, snart är det finally over!
Åker till Uppsala och packar ihop alla mina saker i morgon, kvar där tills på söndag, sen är det bara en dag kvar hos mamma och sen flytt wihoooooooo!

När jag väl flyttat ska jag börja inredningsblogga lite tänker jag.
Om jag pallar knäppa massa kort vill säga.

Puss & Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0