Pizza Kit

2011-02-10 ♥ 08:28:14 | Kategori >> jag tipsar er | KOMMENTARER (0)

Igår bröt jag min fina LCHF glid och körde onsdagen till ära med lite HCHF istället.
Jag och bror gjorde nämnligen egen pizza. Men lite fusk ofcourse för palla göra egen deg liksom.
Det var så himla smidigt, rulla ut degen, ha på tomatsås, ha på valfri topping, in i ugnen klart.
Och resultatet..? SÅ. JÄVLA. GOTT!
Gud i min himmel, nu orkade jag bara äta två bitar (nja, egentligen var jag mätt efter en, men tvingade i mig en till pga godheten...mmmm). Men de va helt bonkers va wonderful det var.

Vi hade på två rivna mozzarella bollar och en påse riven gratängost. Rev för hand vanlig påläggskinka och spred ut. Bror hade på sin del räkor. Jag hade på min Salami (strömbergs milanosalami för typ 35spänn?!) och tomatskivor.

Säkert jättekul att baka med barnen också. Nu sov min lilla skit och fick inte ta del av det roliga but next time.

Så det var dagens tips inför helgen lovers.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0