Inget kontrakt

2011-01-20 ♥ 11:57:18 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Dagen har hitils varit ett enda stort antiklimax.
Var på g som attan men samdigt stressad för att jag skulle åka och skriva lägenhetskontrakt. Men eftersom jag är studerande så måste jag ha en borgenär, vilket min mamma ska vara, borgenärsunderskriften måste dock bevittnas av icke närstående, så hade ett jäkla sjå i morse att hitta nån som kunde göra det.

Jag är skitglad att äntligen få skriva det där jäkla kontraktet för det känns som att fram till att jag gör det, kan va som helst hända.

Så ringer telefonen precis när jag ska åka:
Kommunsnubbe: Hej Du hade ett möte med *** i dag?
Jag: eeh, ja det hade jag (fan i helvete var mötet halv tio inte halv elva tänkte jag i panik)
KS: Jo han är tyvärr sjuk, men han återkommer till dig när han är frisk så får ni boka ny tid.

Så jäkla surt. och så jäkla konstig känsla när all uppbyggd stress och förväntan bara pyser ut utan resultat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0