Katrin Z låg moral?

2011-01-21 ♥ 12:00:00 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (1)

Va in och läste på Katrins blogg nyss, då har hon en reklam för iphone. typ klicka här o vinn en gratis iphone ditt ipnr utvalt!!

Och så skriver hon själv ett inlägg om att hon klickat och vunnit.

Och diskussionen är igång. ÅÅÅÅh Katrin fan va lågt att du försöker lura oss!
åh katrin, du har blivit blåst!
Åh grattis Katrin du är såååååå värd det.

jag skrattar för mig själv jag, tycker det är skitkul att hon gör så. Lika dant när hon va med i dansa för pakistan eller va det hette. Då la hon ut sitt röstnr och sa att om man ringde kunde man få köpa en (var det en telefon den gången också? eller en bil? minns inte...) JÄTTEBILLIGT i alla fall. och numret va typ 0933----

Ja det är fan skitkul att hon gör så, och skitkul att folk går på det.
Lågt sätt att tjäna pengar på? Ja
Omoraliskt så in i bomben? Definitivt.

Men ingen blir rik på att ha hög moral. Facts Of Life



Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha Katrin är roligt... :-)



Tack för din snälla comment hos mig btw!

2011-01-21 @ 13:13:03
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0