eh, magsjuk i think not

2011-03-04 ♥ 16:57:15 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (1)

7:40. Lämnar barn på dagis. Han skiter medans jag klär av honom. Personalen ska byta.
7:55 dricker kaffe, dagis ringer. Han är maaaaagsjuk, kom och hämta.

jojo, för man kan ju inte va lös i magen utan att vara magsjuk.

Elva köttbullar, massa bus och exakt lika glad och pigg senare känner jag att dagis förmodligen överreagerade ganska rejält.
Men va gör det, vi har haft ganska mysigt idag med playhouse disney och späckhuggarjäkt på nat geo wild.



Kommentarer
Postat av: pubes

sv: hahaha! ja det vore ju nått! ;) annars kanske jag kan läsa distans utan några närträffar, då borde det inte vara nått problem tycker jag. (även fast jag helst vill läsa på plats).

2011-03-04 @ 17:44:09
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0