glorious monday

2011-03-07 ♥ 09:13:47 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Så var det måndag igen. Hade en superlördag med mina fina tjejer, och lite nya brudar också. Men kul var det i alla fall.
En och annan mindre besvikelse men nog överlevde jag det med.
Nu har jag precis återkommit från ett tandhygienistbesök. Inga hål, bara massor med tandsten, så det blev ett nytt besök i april för att ta bort det.
Så ska ja teckna ett tandvårdsabbonemang. Hon bedömde min tandstatus och satte mig i riskgrupp 2. Näst bästa altså. Så det känns bra ändå. Mindre än en hundring i månaden kommer det att kosta, och det ingick betydligt mer än vad jag trodde.
Så det känns bra.
Nu är det kaffedags, sen duschen och efter det ska jag börja ringa lite samtal.
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0