lack of morals?

2011-03-17 ♥ 09:02:38 | Kategori >> funderar | KOMMENTARER (0)

Jag är snäll, det är jag. Har alltid sett mig själv som otroligt vän vän och omtänksam människa.
Men en sak jag har lärt mig av att läsa bloggar och sitta på FL. Är att jag är fan ganska luttrad och kall i livet i övrigt.

Tex: Diskussion om otrohetsiten Victoria Milan:
Alla: Skandal! Hur kan man få tjäna pengar på något som gör att man sviker de man "älskar", sårar människor, krossar familjer?! Nej nej! det skall förbjudas!
Jag: Alla vuxna människor får ta ansvar för sig själva. Så länge man inte fysiskt skadar någon annan mot deras vilja. Att man tjänar pengar på andras hrm, "snesteg" är bara smart. Heja fri företagsamhet!


undra hur det kommer sig egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0