Myshelg

2011-03-20 ♥ 09:36:17 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Fredagkvällen spenderades på grekisk restaurang med släkten för att fira min finaste bästa mormor som fyllde 80år. Vilken kvinna hon är, det var så roligt att få vara med och visa henne vad vi älskar henne.
Sen åkte jag och barnet hem till caroline och sov över där. Två kvinnor och två 2åringar i en 160säng. Trångt men mysigt!

Lördagen var jag som ett kryss pga lite för lite sömn, men vi mös på bra ändå och mot eftermiddagen blev det en promenad i det superfina vädret till mormor för att tacka för gårdagen.

Sen till kvällningen begav vi oss hemåt och fick sovsällskap av pernilla.
Så en lugn och supermysig helg har det varit som jag tänkte avsluta med söndagspromenad och Alinaträff.

Vad har ni gjort i helgen?
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0