stress stress stress

2011-03-24 ♥ 07:12:57 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (0)

Gud jag har så himla mycket att göra nu torsdag fredag. Vet faktiskt inte hur jag ska få ihop allt utan att gå under.
Idag är väl iochför sig ganska lugn. Måste dock på två timmar handla skiten ur mig för jag har bokat tid att dra ut och springa med en kompis. Varför i heliga hulkens namn sköt jag inte på det en timme. Kunde väl ta de lilla lygn och ro jag kunde få i dag när ja vet att morgondagen kommer bli asstressig.

Ska åka till Uppis på morgonen. Lämna pojken min till sin far, sen åker de iväg (det är hans helg) och jag ska städa ur hans gamla lägenhet. Det ska jag alltså hinna med till senast halv fyra.(helst tre) För sen ska jag ta bilen hem till gävle, lämna den hos caroline, ta mig hem (vilket är två olika bussar så de kommer lätt ta mig 40min) duscha o göra mig klar, åka ner till stan och hinna med ett tåg som går sju.

När jag sen anländer till min destination, är det meningen att vi ska på fest. Jag som har sovit asdåligt i natten som var, kommer sova ännu sämre i natt förmodligen och dessutom jobbat o stressat järnet i två dagar, det kommer ju och spåra ur. Shit, det slog mig nu, jag måste förmodligen vara nykter.

ja men  friggin awsome...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0