tekniskt geni, jag? ja men självklart pepoles

2011-03-04 ♥ 12:21:56 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (1)

varit utan internet sen i måndags då modemkabeln var broken. köpte en liten grej som jag skulle fippla på själv, 19spänn liksom.
Men de tog mig tills i dag att plocka fram teknikern i mig.
Så nu mina kära. Är jag tillbaka.
284 oläste inlägg på bloglovin.. tog mig fan halva dagen att komma igenom och då skumma ja igenom mycket kan ja lova.
dags för duschen och sen lunch.
puss på er!



Kommentarer
Postat av: pubes

sv: jomen självklart är det så och det säger jag ingenting om. det jag däremot inte förstår är varför jag ska nekas en utbildning bara för att jag började med en högre utbildningsnivå före komvux. jag tycker att det är upp till mig i vilken ände av utbildningarna jag väljer att läsa, men eftersom det är som du säger så borde jag ha börjat med komvux först, för då hade jag haft större chans att komma in på utbildningen då jag "bara" hade haft gymnasieutb som högsta utb.

2011-03-04 @ 13:53:57
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0