vårkänslor!

2011-03-16 ♥ 21:44:19 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (1)

Gudars va jag känner mig på topp idag!
Överpeppigt blä-inlägg jag vet.
Men på riktigt. Var riktigt dålig här ett par dagar och först idag som jag börjar känna mig riktigt levande igen.
Har varit ut och fått sol på mig. Luft i lungorna. Visst var det kyligt i luften, men va gör det. Huvudsaken solen skiner och det inte blåser allt för mycket är jag nöjd.
Har börjat träffa en gammal barndomskompis igen och det är så himla roligt, att bara prata massa tok, allt vi gjort i hop och allt tok vi hittat på för sig åren vi inte setts (eller ja, mest hon som stått för det toket faktiskt haha, själv har jag ju typ bara pluggat och varit mamma)
Och on är lika BONKERS som hon alltid varit. Så himla härligt!
Ja det var väl det jag ville säga bara. tacka för sol och fina vänner!
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHHAHAHA vad är bonkers??

2011-03-18 @ 14:58:29
URL: http://pilipetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0