aouchie

2011-05-02 ♥ 12:30:42 | Kategori >> Svettas | KOMMENTARER (0)

fan vad det straffade sig att ligga på latsidan med situpsen hela helgen, har inte gjort sen i torsdags och idag är det dag 15, så det blev 12+13+14+15 situps och twists. Alltså 54situps och 54 twists. 108 totalt! (jo ni kan säkert räkna själva, men tänkte att ni skulle slippa) Helskottas va det brände i magen. ville nästan ge upp och gråta. Men jag stod ut. Ärligt talat måste den här utmaningen ha börja ge reslutat för jag minns väl, det var ju tio dagar sen, va jag tyckte att 5 stycken brände. Jag klarade de ju visserligen, jag kände verkligen skillnad i ork i dag, var inte förren ja knåpa upp emot trettio som de började blir riktigt jobbigt.
Nu ska jag ta en promenad till mormor och hämta cykeln.
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0