Fuck yeah it's Friday

2011-05-27 ♥ 08:39:22 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (2)

bloggtorka, jomenvisst, det kan man nog säga.
Men det händer ju verkligen ingenting. Har kommit av mig med träningen som fan. Fick äntligen mina efterlängtade och hiskeligt försenade celsiusdrycker och skulle komma igång isamband me dem tänkte jag.
Men då gick jag ju och fick bihåleinflammation så det sket ju sig rätt så rejält.
Mår bättre idag, har sprutat koksalt like a crazy person, och det hjälpte faktiskt. Men idag så regnar det och jag måste städa, duscha, diska klart innan halv två för skitungen min ska till BVC på treårskontroll (antar jag eftersom han är tre år, även om det stod 2års kontroll på kallelsen)
Så idag blir det inget. Sen är det ju helg.
Ska på inflyttningsfest hos fina Sara i morgon och det ska bli jättekul!

Har börjat röka igen, usch, så himla dumt jag vet. Efter att ha hållt upp i 4.5 år. Men jag kör över sommaren sen slutar jag igen.

Ja, det var väl det. Väger väl typ hundra kilo då jag bara ätit massa skit och inte rört på mig för fem öre. Men som sagt, tar tag i det där efter helgen.

Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

ja det är härligt med fredag! :D

2011-05-27 @ 09:06:41
URL: http://generoso.blogg.se/
Postat av: Linnéa i USA

Oh nej, ingen träning men rökning! Gör om och gör rätt ;)



Här kommer en påminnelse. Imorgon är det dag 50 av the Abchallenge! Hoppa på igen nu! Slutspurten nu, kämpa kämpa!

2011-06-07 @ 05:19:32
URL: http://linneaiusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0