tröttmössa

2011-05-03 ♥ 07:29:21 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (4)

nej nu lägger vi ner projektet "treåring behöver ej sova middag" nu börjar han knoppa av vid halv sex sen på kvällarna lite för ofta. Funkar ju inte. Han hinner inte äta middag, man hinner inte borsta tänderna eller byta blöja på honom. Han vaknadr halv sex på morgonen.Jädrar i mig va förbannad han var i morse när jag hävdade min rätt att sova till klockan sju.
Efter typ tjugo minuters sitta på golvet o grina, resignerade han o la sig brevid mig i sängen. Men det är inte alla dagar det funkar heller.
Nä han är uppenbarligen inte redo så napping it is.
I går kom Karla förbi med rakmaskinen, så på eftermiddagen blir det hårtrimmning av litet envist barn. Vi får väl se hur bra det går.
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: APAN SATT I GRANEN | en viktresa du vill följa

Att viktklubbsmedlemmar: Det blev så snurrigt och jag tappade bort mig när jag skulle uppdatera veckans mål osv. Jag känner inte riktigt att jag har koll på er alla. Det nya är i varje fall att våra mål ska sträcka sig från fredag till fredag. Detta innebär att det sätts nya mål i morgon samt att det delas ut guldstjärnor om inte visuellt så skriftligt i varje fall genom era kommentarer. Jag kan inte lova att jag hinner sätta ihop stjärnorna imorgon men kommer att göra det senast måndag.



Även om jag inte uppdaterat just ditt mål för nuvarande veckan kan du väl vara hygglo och ge en kommentar om hur veckan har gått? Jag har uppnått mina mål som denna vecka var två bikram yoga pass och tre timmar dans. Imorgon är det fredagsvikt.



Imorgon bitti postar jag ett inlägg med nästa veckas mål och i detta inlägget ber jag er skriva in era mål för nästa vecka. Vad tror ni om det?

2011-05-05 @ 11:20:14
URL: http://apans.se
Postat av: KaosMamman

Äsch, min son sov middag när han var 3år! Huvudsaken är ju att han inte blir övertrött och hinner äta mm. :)

Kram

KaosMamman

2011-05-07 @ 10:51:20
URL: http://barnkaos.blogspot.com
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Hej! Du vann presentkortet på 500 kronor hos Geggamoja men jag har inte hört något från dig! Snart måste jag dra en ny vinnare!!

2011-05-09 @ 13:22:54
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Jag mailade dig för några dagar sen!

2011-05-10 @ 08:46:31
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0