Härliga Söndagsmys

2011-09-04 ♥ 20:28:53 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (1)

aaaah mätt som ett as är jag. Köpte kebabrulle på trödjepizzeria idag. Har aldrig ätit kebabrulle förr men oh my lord vilken munorgasm.
Tänker att de kan va värt att åka 1.5 mil för en sånn i fortsättningen också.


Men denna slösöndag får i alla fall massor med plus, vi spenderade största delen av dagen i björke hos moster Lollo och kusin Tim. De har en sån där überstor studmatta som är så livsfarlig att hoppa på. Och den har jag och treåringen hoppat på mestadels hela tiden idag. Kul!
Men, och nu kanske jag oversharear (älskar svengelskan på den), det märks att jag har slarvar med knipövningar kan jag säga. ja kan hoppa sittandes men mer än tre sående hopp i rad så kan ja inte hålla mig.
Illa, 26 år och enbarnsföderska och kan inte hålla tätt på en studsmatta....

Nu ska jag snart lägga lillskiten och ställa mobilen så jag inte somnar ifrån hela kvällen som jag alltid gör annars.
Måste plugga lite innan jag själv somnar tänker jag.



Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Mmm...det va faktiskt ett smärre under att jag kom iväg! ;) Jag brukar va död med bröd när jag nattjobbat...man ligger som en degklump soffan typ! xD

Härligt med munorgasm! ;) kebabrulle är ju kalasmat asså!!!

2011-09-05 @ 00:05:20
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0