ovärd dag

2011-09-02 ♥ 15:12:55 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (1)

Men gud vilken sjukt oproduktiv dag detta har varit.
Började med att försova mig två timmar.
Farligt att lita på att barnet ska vakna som vanligt och inte ställa klockan.
Sen har det gått utför. Har i alla fall duschat och tvättat håret och plockat fram klänning till ikväll och valt skor.
Sen kom carro förbi och vi tog en kebablunch på grillen.
Sen blev de lite kaffe och nu är det snart dags för att hämta barnet på dagis.
Inte en sida Rothman har jag läst. Inte ett ord om mig själv till gruppresentationen har jag skrivit.
Inte en kopp har jag diskat och inte en soppåse har avlägslats från lägenhet till soprum.
Inte en säng har blivit bäddad.
osv osv osv. Här finns alltid saker att göra men försover jag mig eller bara börjar dagen med att dega så kommer jag helt ur fas och inget vettigt blir gjort.

Men jag har ju hela helgen på mig. Så det ska nog ordna sig.
Och ikväll är det finsittning med bästa PA-gänget!
Attans vad roligt det ska bli!
Puss puss!



Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Kikar förbi...

Ha en bra dag! =D

Tjipp Tjopp!

2011-09-03 @ 05:56:22
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0