Så där ja Felicia!

2011-09-12 ♥ 19:43:40 | Kategori >> vardagliga betraktelser | KOMMENTARER (1)

Nu ska jag uppdatera här så fellan blir nöjd. Kan hon sitta där i Holland och mysa av att hennes själsfrände kontakter omvärlden och henne via Blogg

Är sjuk. Har jobbat i helgen. Försöker sluta röka idag.
Tvättar och har förätit mig på godis. Mår så jefla illa.

Men i morn, ja då händer det grejer minsann.
Ska till frissan! Sist jag var, va i Augusti 2010.
Länge sen med andra ord. Måste nog ta en 15cm bara för att bli av med det slitna.
Men, jag funderar på att klippa det ganska kort, typ till axlarna.
Om jag vågar.
Lets hope i do.

Så här långt är det nu ungefär, lite längre kanske, tror bilen är tagen i april eller så.. men snacka om att jag ser grinig ut, men skenet bedrar för jag är jätte go och snäll



Kommentarer
Postat av: felicia

well done!

2011-09-13 @ 07:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0